speechless :')

Peace be upon you , k hi blogger . Yeah lately nie stuck with marching until my face turn sunburn . Ouh man -.- Then semalam lepas raptai , lepak semenanjung kejap dengan black . and i was like okay la sebab black dah macam brotha aku sendiri even dulu kitorang musuh HIKK HOKK :DDD black memang tempat aku lepaskan marah , sedih , gembira and everything la . Thank you friend :)

Then balek ruma , malam tu like usual la text heyy you . But then tk thu la mcm mana bole gado . Hmm :'/ then dia ungkit semua yang dia dah buat and berkorban for me , and i was like FCUK ! Kau ungkit balek ? Sama je macam kau tak ikhlas kan >.< Oke , memang aku mengaku , sometimes aku temper but aku still bole control , aku tak maki , aku tk trus pnggil kau aku or sumting yang make things go worst . Tapi kau ? Pehhh , macam tak ingat dunia bhai . Kau nak sangat tak text , call semua kan ? Okay go ahead , aku akan buat ape yang kau nak . So , tak mustahil la lepas nie if kau curang sebab kau memang dah fedap . KBOII :DDD