Sadness and happiness is my life :)


Peace be upon you blogger , okay few days tak update blog sebab malas nak log in and click dekat new post tu HIHI . Sorry , i'm not blog addicted but kalau twitter defenitely yes HIHI :DD okay few days nie banyak sad things and happy things . K here we go , start with happy things first . Okay , finally dah berbaek dengan my mom . Hari tu entah la something happened and 4 days kitorg tak bertegur . Can you imagine mcm mana nak go through life dalam satu rumah then tak bertegur dgn your own mother ? Ouh man , it's hard okay . Then hari jumaat hari tu dah baek , dah bertegur balek semua . Alhamdullillah :DD Thanks God , only You know what your creatures want :)

Second , okay yeah lately nie memang rasa lonely and boring . I don't know why but slowly my relationship with boyfie not same like before . I think we far apart . He's always busy with sleeping and the more hurt me is 24 hours game game war war and war grr . Deyh chaa , who am I ? Dah la malas nak topup , grr geram je aku . Then semalam tiba tiba aku memang lepas geram . Dah la hari sabtu gado dia buat dunno , then tgok semalam ade girl sebok wall sayang bagai , kang aku rembat ape tak dapat . Then semalam gado , ngadu kat cat siap nanges . And that time ckp only mader knows hot to make me calm . Then few minutes later , abang mader buat call me back and he asked why my problems and i can laugh back . Hee thanks abang . But finally , dapat jugak settle problems with boyfie . Honestly , aku memang tak bole nak bwk settle on phone or depan-2 . Nanti satu je jawapan aku , " tade ape la " HAHA . Okay , see you again byee :DD