K I am stupido dido =.=

K tengok muka kat atas tu , looks exactly like stupid idiot person ever right ? Yea , and i think that is me in man's version . K , what the hell going with me last night -.- tiba-2 emo sensitip semacam je . Cari pasal dengan orang tak tentu pasal . Ishhh =.= K cuba teka sapa mangsa ? And of course la , boyfie sendiri . K , sorry sayang . I also dunno what happens to me . Maybe lack of your attention :( yea la , ape tak nye . You 25 hours game , tido , itu je la setiap masa . Ishhh sampai girlfie sendiri ade problem pon buat dunno . Sapa tak panas . Dulu before couple laen , even i ade problem , tak bgtau you pon , you dah tau . And most of your time is with me . But lately nie hampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh >.< K sapa tak terasa . And wonder why la boys nie susa nak fham girl ? Am I right ? sometimes bende kecik girl bole terasa and sad , but boys buat dunno sepatah harem je . Ishhh , semangat semangat . Yang buat lekk tu tak tahan tu . Maybe for boys , ala bende kecik je pon . But fyi boys , bende kecik tu la kadang-2 bole buat girls sad and terasa . Conclusion is , hati girl mcm kaca haa . Tak faham jugak , tak tahu la . K back to my story , dah 3 malam kot gado . The weirdo is , malam je gado HAHA :DD Asoneii =.= K thankfully semua dah okay :DD Alhamdullillah . And dia dah janji tanak buat lagi . K good , I hope you fulfill it okay sayang . K , the most happiest things is when he said " sayang , now bole lupakan delete semua ada rasa sakit hati dgn bie tak puas hati semua , please sayang . I sayang you baby only you sayang :( " K OMAIGOD :O that time saya caer okay awak . Okay , tanak gado dah , this is the last time okay baby boo :* ILOVEYOU