They are history ❤


Peace be upon you . Okay , let's start bout last week . Hari isnin hari tu pelik sebab pergi bilik guru 2 , cikgu rasul and cikgu mai takde . Maybe diorang dah masok kelas la kan time tu . But before tu , afza ade cakap dekat aku macam neh " Aku rasa kau patot pindah TKC " and aku pon macam pelik giler la . Bile tanya dia , dia kata takde pape lahh . Then time tu mcm ouh tkpe la kan . Then anem datang kelas , dia kata cikgu mai and cikgu rasul dah pindah . That time macam WTH WTF ? ( ! ) diorang blahh mcm tu je , tak bagitahu langsung kt kitorang neh ? Time tu kak qina semua dah cakap , jom keluar polis la . Then aku terus balek kelas dengan air mata dah bergenang , last last nanges :'( then ponteng kelas then text cikgu tanya kenapa pindah tak bgitahu semua then cakap la , nadzir dah start ponteng and macam2 la . Then cikgu reply cakap tkpe sbr la , balek nanti jumpa .

Then turun tangga nak gerak pergi kelas agama , nampak cikgu then cikgu panggil , terus lari pergi dekat cikgu then cikgu pelok semua , time cikgu pelok tu rasa sebak giler . Then cikgu cakap " bila cikgu dapat tau cikgu kene pindah , cikg tak nanges smpai skrg , tapi bile cikgu dapat msg dari kamu ,cikgu terus nanges . Then cikgu ketuk kpala aku then ckp jahat ! kamu buat saya nanges . Then lepak bilek guru 2 smpai blek , ramai giler yang msuk bilek guru situ . Then ktorg pelik ape punca ckgu pndah . Then syasya bagi hint kat aku and nadzir and kitorang dah fham .

Then hari selasa still the same la , cikgu mai and cikgu rasul masuk setiap kelas and semua budak2 nanges . Then hari rabu , time assembly aku terpaksa conduct budak2 kadet sendiri sebab cikgu dh tkde . Then after aseembly , cikgu jumpa kitorang semua and bagi sijil and time tu budak2 ramai nanges lagi . Tak tahan kot , aku kenal cikgu dari drjh 6 , dah macam parents sndiri then dia la parents kadet polis , if diorg tkde , kadet polis tak kan akrab mcm neh . Imagine la mcm mne kitorang nak lepaskan parents yang dh 5 taon kenal . Damn hard man :'( then petang time koko ajar budak kawad and cikgu tgkap gmbr smua .

Then hari khamis , cikgu masuk kelas and jmpe bdk2 kelas mintak maaf semua . and cikgu cerita macam mana cikgu bole kenal cikgu rasul and dia always mention nama aku sebab kitorang memang dah rapat mcm anak beranak . Then dia ckp blek kt budak2 , pkul 11.30 dia dpt msg aku and dia tau time tu aku maen phone dlm kelas . time dia dftar kt skola bru , dia tak nges then msuk kreta dia nges kt ckgu rasul and bile ckgu rasul tnye knpe , dia kata sedih tgok msg aku , dia rasa sebak , dia la cikgu paling lama kat star , paling sempoi , sporting and smua la , they are totally perfect for me . Then budak2 semua salam cikgu and last sekali aku salam , that time nges giler2 punya , rasa mcm hug from a mother . Damnnnn :'(

Last sekali hari jumaat , lepas blaja bio , muaz kata " Eika , budak2 rmai kat bwh " then aku tgok semua budak2 pelok ckgu and mcm2 la . bygkan , smua budak kluar kelas tgok kt koridor . smua org tgok , memang ramai giler gler babi la . Tak pernah lagi dalam sejarah star , cikgu pindah , bdak ramai mcm neh . Then teck sian lead dia jerit rasul and maizurah then ktorg bwk ckgu dpn bilek guru biar pntdbit trbkr skit . Memang trbkr pon , then lepak bilek guru , aku start conteng alas meja and semua join , cikgu dh tak bole nak marah , sebab dia paham aku . Then last sekali tgkap gmbr semua . Cikgu2 kt bilek guru tu pon msing2 nak pndh and lepas neh star memang tak best dah . Btw , all the best for you teacher , you are perfect and awesome you also history for us and we love you ❤