My heroes ❤


Peace be upon you :) Okay , i got two heroes in my life now and they are my super duper cool buddies ever . But now , abang mader pon dah ade gf . Woaaa :O lil bit surprising but i'm happy for you brotha . So lepas neh ade yang bole take care pasal abang . So , adek tak paya la call abang selalu dah or msg abang dah sebab now you have your own life is it ? But one thing , abang dah langgar ape yang kita betting dulu haa . So , just wait for the punishment okay . Looks like you are happy with myraa now . Good , and myraa jangan delete2 kitorang lagi okay . Take care good of my brotha haa . But anything happen between you guys , I don't want to interfere anymore like before . You guys solve it yourself okay . Haihh , rasa lil bit different pulak bila abang dah ada gf niee . Don't know why , adek pon tak tau adek should be happy or sad =.=

Next , my super duper hero :* ehemm ehemm ;) Hee , almost 3 months with him . Tik tok tik tok dah nak bulan 4 . OMAIGOD :O cepat giler masa berlalu , rasa baru je kenal dua tiga minggu kan sayang . Hee , we've promise each other tanak tinggalkan each other kan ? and I hope bende tu jadi . Damn happy mappy with you boo ;) Tak pernah lagi okay dapat boyfie seperfect awak . Yeah , memang kadang2 saya suka cari pasal , tapi best sebab awak memang suka mengalah ;DD But lately nie , awak dah mula tunjuk awak dah pandai jealous . Dulu takde pon . sokay , jealous means sayang kan . I miss the moment you sit beside me :( the moment you kiss me :( ouh honey , really miss that a lot okay :( Lepas neyy , kita lepak sama lagi okay sayang , i love you boyfie :*