I am backkkkkkkk :DD

Okayy , let's start . Buat blog baru sebab blog lama ramai sangat follower and rasa rimas and semak and buat blog baru jugak sebab tanak stupido kacau lagi . Please , you go with your life and i go with my life . I am changing because of your attitude plus the way you hurt me . Please , i don't want to be fool anymore . So , this is beginning of my story and nothing to do with you . I am happy with me new friends , boyfiee and family and absolutely fun without you .

Okay , stop story about him and story about today . Pagi tadi bangun awal sebab ada bibik datang kemas rumah . Then smbung zzzzzzz balek smpai pukul 3 then bangun je dpat bnyk misscal dri aju . Then dia call just nak ckp sorry and tnye psal study . ouh okay la tak kesah then terus letak . Then keluar pergi cari no baru . Errrr semua no tak lawa and yputh club dh tkde dah . WTH ! pokai la mcm neh . SOHAI betol .

Then malam pergi dinner dengan family . Semua ade except ayah sebab dia pergi oversea then angah tkde sebab dia dh tinggal dekat german and achik pulak pergi honeymoon . Err , menyampah betol -.- dah habes dinner semua , masuk kereta zzzzzzz kejap HAHAHA then sampai rumah , tengok tv semua then texting with my lovely HAHAHA

Then online dpat tag post dari rara , dia suro wall sebab ade gossip and that time dah tau nie mesti pasal erowl . then terus call rara tnye kenapa . Rara cakap erowl tules kt blog ckp dh jarang contact dengan aku . Yes memang betol sebab me heart for him already ZERO . Sorry to say but cara dia layan aku , aku dah tak bole terima , if ade girl laen , just be honest jangan buat aku mcm orang no 2 . Aku tak suka okayy . Then rara mengaku dah lama jadi stalker hahahaha teruk perangai kau biee . Sabar je la aku -.-