Happeninggg laughinggg and smilingg :DD

Okay , let's start . Pagi tadi pergi sekolah macam biasa semua . Then lepas assembly , lepak dengan kak qila and kak myra . Then lepas tu , went to somewhere and sumting happened . Kak qila , aku , and kak myra sumpat tkde mood dh lepas tu ade la sebabnye . Then cikgu kata , nak bagi aku pergi interview untuk pangkat SI . Alhamdullillah . Then gerak kantin nak makan semua sekali nampak cikgu , aku terus cabut lari sebab ade laaaa AHA . Then gerak dataran tunggu bas . Sekali bas dh smpai , mak ai bas nye mcm nak rabak dh . Teruk giler . Masing2 rasa tak selamat AHA .

Then dalam bas , gonjeng , dhamiri , alan , apis semua dah start masuk air . Mak ai , kitorg semua memang ketawa terbahak bahak mcm haram la kan . Then smpai KP , ckgu kata tunggu luar dlu sebab diorg tghh stting , then duduk depan lif , skali ade sorang noger neh lalu , alan bole bntai nyanyi lagu solo la waka waka la smua la yang org niger nyanyi . Semua dah ketawa giler2 . Sakit perut .

Then dh hbes bowling semua , pergi lepak dekat mcd . Dah beli mcd semua , lepak kat luar mcd . Yang apis , alan neh smua bole bntai kcau org yg lalu lalang , mak ai ngek btol . Sampai adan pon terikut . Kak qila dengan aku memang tak bole tahan dah . Gelak kaw2 punya . Then kak qila dengan kak myra balek dlu dengan family diorg . So , tinggal la alan , gonjeng , shahril , dhamiree , nabil , abert , adan and aku . Then kitorg pusing nak cari jalan kuar . Yang diorg neh bole pulak maen2 . Mentang2 la aku sorg girl yg ade , semua nak buli , yang aku pon ikut je la korg kan .

Then dah jumpa jalan kuar , jumpa cikgu semua , tunggu pak cik bas tu pulak . Lombab benor pak cik tu , then time tunggu tu pon sempat lagi kitorg bahan sapa2 yang lalu lalang , dengan cikgu dh pelik siap gelak lagi smpai ade sorg untie cina tu pelik dia stop dia snyum2 gelak . Then adan kene bahan kaw2 dengan budak laki laen , then alan kata " Eika neh gelak je ea , tunggu la jap lg " AHA mentang2 aku sorg perempuan kat situ , kau nak buli pulak , then dalam bas pon sama jugak gelak gelak gelak je . Btw , hari nie best giler , happening sumpah best lepak and training dengan korang semua . Happening giler weyhhhhhhh :DD