Give up =.=


Okay let's start with bismillah . Lately neh too much problems . Lol , i am not so strong to face it , dah la ayah sakit , then dengan itu inie lagi . Gentle rasa macam nak pergi tempat yang jaoh yang tkde orang tau , tapi nak bawak aziz sekali AHAA , damn miss you like hell crazy :( then hari isnin hari tu , anis terus serang sebab dia suka aku tak pindah pergi TKC AHAA , tau cuak aku nak blah dri skola star . But ade hikmah kot , tak jadi pindah , sebab ayah sakit and kesian pulak ibu yang kene jaga sorang2 . And lepas neh start busy balik dengan handball , bowling , and of course kadet . Kulit pon dah start sunburn , ouh shit ! i HATE it ! GRRR , selebetett -.- But , dugaan jugak kene handle polis , certain people ade yang ta tau nak respect and also disiplin but sorry to say , if aku tak suka , memang aku akan tunjuk yang aku tak suka , Kau suka ke tak suka dengan cara aku , itu bukan hal aku okay , Please take note AHA :DD